ZDRAVSTVENI DOM SEŽANA Partizanska cesta 24
6210 SEŽANA
SPREJEM IN OBRAVNAVA ZAHTEVE ZA PRVO OBRAVNAVO KRŠITVE PACIENTOVIH PRAVIC PO ZAKONU O PACIENTOVIH PRAVICAH (Ur.l.RS 15/08 in 55/17)
- Prva zahteva se lahko vloži ustno pri pristojni osebi
Direktorici Ljubislava Škibin dr.med.,spec. Tel.št. 05 7311 400 Fax.št. 05 7311 426
- Pisno zahtevo za prvo obravnavo se pošlje po pošti na naslov ZDRAVSTVENI DOM SEŽANA, Partizanska cesta 24, 6210 SEŽANA ali odda osebno v tajništvu ZD Sežana, vsak delovnik od 07.00 do 15.00 ure (tajništvo se nahaja v drugem nadstropju ZD Sežana)
- Najbližji zastopnik pacientovih pravic:
JOŽICA TROŠT KRUŠEC, mag.prava Prostori Nacionalni inštitut za javno zdravje, OE Koper Vojkovo nabrežje 4A 6000 KOPER
Tel.št. 041 667 501
e-pošta: jozica.trost-krusec@nijz.si
Uradne ure: Sreda od 15:30 do 21:30 Petek od 14:30 do 21:30
Uradne ure po telefonu na tel. številki 041 667 501 Ponedeljek, torek in četrtek od 18:00 do 20:00
Tel. številka za naročanje: 05/ 66 30 841 Od ponedeljka do petka od 8:00 do 14:00
Za obisk v pisarni se je potrebno predhodno naročiti na tel. št. za naročanje: 05 66 30 841. Naročanje je možno vsak delovni dan od 8:00 do 14:00 ure.
OBVESTILO O MOŽNOSTI ZASTOPANJA IN MOŽNOSTI DRUGE POMOČI S STRANI ZASTOPNIKA PACIENTOVIH PRAVIC
Pacient (uporabnik zdravstvenih storitev) ima po Zakonu o pacientovih pravicah - ZpacP - pravico do brezplačne pmoči pri uresničevanju pacientovih pravic po ZPacP. Delo zastopnika je zaupno.
Pristojnosti zastopnika pacientovih pravic: - svetuje in pomaga pacientu ali ga zastopa pri uveljavljanju pravic po ZPacP, - pacientu na primeren način svetuje o vsebini pravic, načinih in možnostih njihovega uveljavljanja v času pred ali med zdravljenjem in kadar so te kršene, - daje konkretne usmeritve za uveljavljanje pravic in predlaga možne reštve, - pacientu nudi pomoč pri vlaganju pravnih sredstev po ZPacP, - za pacienta opravlja potrebne poizvedbe v zvezi z domnevnimi kršitvami pri izvajalcih zdravstvenih storitev, - pri izvajalcih zdravstvenih storitev neformalno posreduje z namenom hitrega odpravljanja kršitev, - kadar ne gre za kršitev pravic po ZPacP zakonu, pacienta napoti na pristojno pravno ali fizično osebo ali pristojen državni organ, - v okviru pacientovega pooblastila vlaga pravna sredstva in daje predloge, pojasnila in druge izjave v imenu in v korist pacinta za hitro in uspešno razrešitev spora, - daje pacientu osnovne informacije, nudi strokovno pomoč in daje konkretne usmeritve tudi po uveljavljanju pravic s področja zdravstvenega varstva, zdravstvenega zavarovanja in izvajanja zdravstvene dejavnosti, - izvajalec zdravstvenih storitev mora zastopniku omogočiti dostop do vseh podatkov, ki so potrebni za njegovo delo v zvezi z zadevo, ki jo obravnava, - zastopnik se lahko seznani z zdravstveno dokumentacijo pacienta na podlagi njegove pisne privolitve (pooblastila).
Zastopanje pacienta pri izvajalcih zdravstvenih storitev zastopnik opravlja na podlagi pisnega pooblastila pacienta.
|