Zapri iskalnik

Klic v sili

112
Nujne številke

Centrala

05 73 11 400

Nujna medicinska pomoč Sežana

05 73 11 415

Nujna medicinska pomoč Hrpelje

05 68 90 490
Belo na črnem
Povečaj pisavo

Ponastavi

Zapri

Spremembe pri naročanju

02. 07. 2025

Pacienti se na zdravstveno storitev v Zdravstvenem domu Sežana lahko naročijo osebno, po pošti, telefonsko ali preko rešitve Gospodar zdravja. Opažamo, da se velika večina naših pacientov odloča za naročanje preko telefona in Gospodarja zdravja. Oba postopka smo nekoliko nadgradili z namenom pohitriti in poenostaviti sam proces.

 

V rešitev Gospodar Zdravja se s 30.6.2025 uvajata dve spremembi:

  • V modulu ePosvet se ukinja opcija »Pošlji sporočilo«, ki se nadomešča z opcijo »Pošlji izvid«,
  • Omejitev dolžine vnosa prostega besedila ob naročilu receptov.

Namen spletne rešitve Gospodar Zdravja je poenostaviti in pohitriti administrativne postopke, zlasti naročanje receptov, napotnic in bolniškega lista.

Za kompleksnejše situacije pa je strokovno indiciran obisk pri zdravniku, na katerega se še vedno lahko naročite s telefonskim klicem ali osebno.

 

V letu 2024 smo Zdravstvenem domu Sežana uvedli sistem za upravljanje neodgovorjenih klicev. Slednje pomeni, da se klic pacienta, tudi če nanj nismo odgovorili, zabeleži in ga sestra iz ambulante pokliče nazaj. To je dobrodošla novost, saj pacientom ni potrebno klicev ponavljati. Pacienti so to novost prepoznali kot uporabno, saj je povprečno število klicev na pacienta iz 2,16 v letu 2024 padlo na 1,25 v letu 2025.

V prvih petih mesecih letošnjega leta so nas pacienti poklicali povprečno mesečno več kot 13.500-krat. Na 92,86% vseh klicev smo odgovorili.

V ZD Sežana bomo se še naprej vse napore vlagali v to, da pacientom zagotovimo kvalitetno in kontinuirano zdravstveno oskrbo. Pacientom se zahvaljujemo za razumevanje v situacijah, ko so njihova pričakovanja presegajo naše zmožnosti.

 

 

Preglej vse novice in obvestila